Op welke manier betalen we je terug?

Wij betalen je terug op dezelfde manier waarmee je hebt betaald

Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op dezelfde rekening als waarmee betaald is.
Als je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je slechts een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar een door jou opgegeven rekeningnummer.

Ik heb (nog) geen terugbetaling ontvangen

Hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat, verschilt per bank. Doorgaans storten we het bedrag terug binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending.
Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb geen (credit)factuur ontvangen, kan ik deze alsnog opvragen?

Op je Luanzo-tassen account kun je je factuur gemakkelijk downloaden.
Heb je geen account? Neem dan contact op met de klantenservice, we sturen je dan de juiste (credit) factuur toe.

Terugbetaling naar aanleiding van herroepingsrecht

Luanzo tassen vergoedt alle betalingen van je bestelling, inclusief eventuele leveringskosten door Luanzo tassen in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor jou.
(Als je hebt gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, dan hoeft Luanzo tassen de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.)