Oeps, ging er iets niet goed met de betaling?

Betaling vertraagd

Vandaag voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag in huis. Zodra je betaling bij ons binnen is, versturen we altijd direct jouw pakketje. Als in het uitzonderlijke geval je betaling vertraagd bij ons binnenkomt, kan het gebeuren dat je levering om die reden een dag wordt opgeschoven.

Betaald met iDEAL, maar geen orderbevestiging ontvangen

Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Je bestelling komt dan in afwachting van betaling in ons systeem te staan. We kunnen je een link sturen om de bestelling alsnog met iDEAL te betalen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Controleer voor de zekerheid ook de SPAM/Ongewenste mail.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, helaas hebben we geen inzage in de redenen.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Betaling met Billink geweigerd?

Het kan voorkomen dat Billink je betaling weigert, hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. Neem voor vragen hierover contact op met Billink of kies een andere betaalmethode.